طرح‌های نخبگان در نیروهای مسلح به نتایج مطلوبی رسیده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر باقری

 
 معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تلاش‌های بنیاد نخبگان ستاد کل در زمینه معرفی طرح‌های دانشجویان نخبه به نیروهای مسلح گفت: تاکنون تعداد زیادی از طرح‌های نخبگان، به نتایج مطلوبی رسیده است.

امیر سرتیپ محمدحسن باقری، معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره همکاری‌ این معاونت با دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح ارتباط تنگاتنگی با مجموعه دانشگاه‌های کشور دارند و معاونت آموزش و پژوهش ستاد کل وظیفه تسهیل این ارتباط را برعهده دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه ارتباط خوبی بین مراکز علمی و تحقیقاتی نیروهای مسلح و بخش دانشگاهی کشور وجود دارد و رابطه نزدیکی بین بخش‌های مهم پژوهشی، علمی و تحقیقاتی دانشگاه‌های کشور با نیروهای مسلح اعم از وزارت دفاع، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برقرار است، که روز به روز این وضعیت در حال توسعه و تعمیق بیشتری است و هر روز زمینه‌های همکاری بیشتری نیز فراهم می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح، دانشگاه‌های صنعتی شریف، امیرکبیر، تهران، شهید بهشتی و صنعتی مالک اشتر را ازجمله دانشگاه‌هایی برشمرد که در حوزه‌های خاص خود، همکاری‌های خوبی با نیروهای مسلح دارند.

امیر باقری همچنین درباره چگونگی ارائه طرح‌های دانشجویی به ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دانشجویانی که طرح‌های مرتبط با نیروهای مسلح دارند، می‌توانند طرح‌های خود را به دفتر بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح ارائه کنند. این بنیاد هم طرح‌ها را ارزیابی و آن‌ها را به حوزه‌های مرتبط معرفی می‌کند. نخبگانی که طرح‌های‌شان در ارزیابی‌ها تایید شود، مشمول کسر خدمت دوران سربازی خواهند شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های علمی کشور در زمینه‌های مشترکی که مد نظر نیروهای مسلح است، تصریح کرد: بنیاد نخبگان ستاد کل، دانشجویان نخبه را به نیروهای مسلح معرفی می‌کند، تا طرح‌های‌شان در وزارت دفاع، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی مورد استفاده قرار گیرد، که تاکنون تعداد زیادی از طرح‌های نخبگان، به نتایج مطلوبی رسیده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با بیان اینکه ما هرچه داریم از ایثار شهداست، گفت: از مجموعه خبرگزاری دفاع مقدس تشکر می‌کنم که با فعالیت خود، بخشی از ارزش‌های دفاع مقدس و دلاوری‌های رزمندگان در آن دوران را تبیین می‌کند.

انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا